top of page

Lacul Capra este o adevarata comoara ce se afla in inima muntilor Fagaras. Pana acum nu mai facusem nicio drumetie in Muntii Fagaras, poate din cauza faptului ca acesti munti sunt mult mai stancosi decat Muntii Bucegi si ne gandeam ca traseele ar fi mai dificile.

Totusi ne doream mult o iesire cu cortul, departe de civilizatie, de masini si de mult prea cunoscutele gratare. Astfel, dupa cateva cautari pe internet am gasit un loc numai bun pentru o astfel de escapada: Lacul Capra.

Plecarea a fost intr-o sambata dimineata, cu vreo doua ore intarziere, as usual :). Drumul pana la Balea Lac a fost destul de lung, din pricina aglomeratiei de weekend de pe Transfagarasan, dar cu ocazia asta am avut sansa sa ne bucuram din plin de privelistea ce se zarea prin geamurile masinii.

Ajunsi la Balea Lac in jur de ora 15, am parcat masina intr-o parcare amenajata unde ne-am lovit de pretul de 4 lei/ora. Totusi, daca vorbiti cu baietii de la parcare se poate sa obtineti un discount. Noi pentru aproximativ 24h am platit 30 lei.

Urcusul este unul anevoios si drumul este destul de stancos. Am ajuns in Saua Caprei dupa 45 de minute, cam mult in conditiile in care traseul pana la lacul Capra este de 45 de minute, dar in apararea noastra pot spune ca am facut pauze pentru poze si oricum trecuse ceva timp de la ultima tura pe munte pana la Cabana Malaiesti, deci nu eram nici in cea mai buna forma.

Despre panorama din Saua Caprei nu prea sunt multe de spus....cred ca poza vorbeste de la sine. Cand te uitai in stanga se vedea lacul Balea, iar in dreapta lacul Capra (foto sus). Cativa mai norocosi dintre noi au vazut si aspusul din Saua Caprei, la un al doilea drum, intrucat nu am putut lua toate bagajele si corturile si saltelele dintr-un singur drum.

A doua zi ne-am plimbat prin imprejurimi, de unde am putut admira Varful Moldoveanu, Transfagarasanul si am zarit si o marmota.

Toata aventura trebuia sa se incheie luni, dar am hotarat sa ne intoarcem duminica, intrucat vremea se inrautatise, incepuse ploaia si toata apa de pe munte trecea pe sub corturile noastre. Mai jos cateva poze din prima noastra aventura in Muntii Fagaras. Enjoy!